• Home
  • Sercanlife Birşeylere Bağımlı ! İlk Yazım

Sercanlife Birşeylere Bağımlı ! İlk Yazım

Posted: Cuma, Ekim 19, 2012, by Sercanlife .

Categories:

Share:

SercanLife olarak ilk yazı başlığımı biraz kendimden ve blog'dan bahsetmek istedim.
Birşeylere Bağımlı ! adlı sloganla çıktığımız yolda inşallah ayak'ta durmayı başarırız. SercanLife adlı blogum'da hertelden birşeyler paylaşmaya çalışıcaz



Hedefimiz büyük tabi bu meşakatli yolda çekilecek çile kutsal olacak (bkz.zaferegidenyolda). Tabi bunu zamanla halledicez . Daha yolun başındayız.Bir yanlışımız kusurumuz olursa iletişim bölümünden şikayet edebilirsiniz yada önerileriniz olursa yine iletişimden halledebilirsiniz.İleriki günlerde yazar alımlarına başlıcam. Şuan Temamız'la uğraşıyorum Şuan anlatabileceklerim bu kadar. Son durumları hep paylaşıcam.


Sosyal ağlar'da benimle arkadaş olup, takip etmek istiyorsanız ;


Twitter

Facebook'dan daha fazla zaman geçirdiğim , kişisel düşüncelerimin ve olay zamanı :) konu alan  sevdiğim bir sosyal ağ.



Google+

Yeni bir sosyal ağ ve bana göre facebookdan daha güzel ve kapsamlı kullanıyorum,kullanmalısınız.

Google+ Profilim


FriendFeed

Burada yeniyim , arkadaş olup ve beraber kopalım :)

FriendFeed Profilim


Formspring.me

Yavaş yavaş çözmeye çalışıyorum.

Formspring.me Profilim

2 Yorum Var

?max-results="+numposts2+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts3\"><\/script>");